Digitální produkty

Zautomatizuje proces prodeje elektronických produktů na e-shopu.‍

Digitální produkty
Tento nástroj používají

Pokud prodáváte elektronické produkty (ebooky, videa, audio, ...) na Shoptetu, ale už vás nebaví hlídat a procházet nové objednávky a posílat e-maily ručně, je tento doplněk pro vás. Navíc zákazník očekává obdržení poukazu na emailu během pár minut od jeho zakoupení, umožněte mu nákup s naším nástrojem třeba i o půlnoci. Věnujte se tomu, jak zvyšovat prodeje a nebojte se, že byste nezvládli rozeslat stovky nebo tisíce e-mailů. Doplněk tuto práci udělá za vás.

Doplněk v pravidelných intervalech několikrát denně kontrolujte nové objednávky v nastavených výchozích stavech. Pokud objednávka obsahuje produkt, který je nastavený v doplňku, sestaví vámi připravený e-mail s odkazem na produkt nebo unikátním klíčem a odešle ho za vás zákazníkovi.

V doplňku lze nastavit, do jakého stavu se následně objednávka přepne, pokud doplněk korektně zpracoval objednávku a odeslal e-maily. V nastaveních lze definovat, do jakého stavu se objednávka přepne, když obsahuje pouze elektronické produkty a nebo obsahuje elektronické i standardní (fyzické) produkty, které jdou k dalšímu zpracování - například do skladu. 

Základní vlastnosti

  • Odesílání dárkových poukazů nebo ostatních digitálních produktů kdykoliv, automaticky a bez nutnosti vašeho zásahu
  • Možnost nastavení odesílání pouze zaplacených objednávek
  • Přehled o odeslaných objednávkách, včetně odeslaných hodnot v konkrétní objednávce
  • Kontrola počtu stažení a případná možnost blokování opakovaného stažení produktu zákazníkem při neobvyklém stahování
  • Možnost opakovaného vyřízení totožné objednávky, například v případě mylného smazání obdrženého e-mailu zákazníkem
  • Přepínání stavu objednávky po vyřízení na vámi určený stav
  • Nastavení jedné nebo více e-mailových šablon pro odeslání produktu
  • Nastavení automatického propsání hodnot z objednávky na PDF poukaz pomocí generátoru - například jméno zákazníka, datum objednání a podobně, včetně jejich přizpůsobení umístění na vhodnou pozici
  • Vložení libovolných hodnot do seznamu hodnot - například slevových kupónů nebo licenčních klíčů
  • Přehled o odeslaných a volných (neprodaných) hodnotách

Kolik to stojí?

Počet zpracovaných objednávek měsíčně se počítá za každou objednávku, která obsahuje digitální produkt – bez ohledu na to, kolik digitálních položek obsahuje.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
10
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Co nástroj umí?

Funkce nástroje brzy přidáme…

Jak nástroj hodnotí partneři?

Balič posunul naši expedici na novou úroveň. Z pár korun můžete ze dne na den expedovat na úrovni nevětších e-shopů v ČR. Silně doporučuji.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Asi nejvíce zásadní doplněk (ještě automatizace objednávek), díky kterému stále můžeme být na Shoptetu. Dokáže Vám extrémně zrychlit a zefektivnit celou expedici. V našem konkrétním příkladě jsme ještě minulé Vánoce v absolutní špičce běhali po skladě ve 12 lidech (pickeři) + baliči. Někdy v lednu / únoru jsme nasadili baliče. Výsledek? Aktuálně máme cca stejný počet objednávek jako ve špičce na minulé Vánoce a... po skladě chodí 2-3 pickeři. NESKUTEČNÉ UŠETŘENÍ ČASU A TAKÉ NÁKLADŮ! Konec únavného hledání produktů do objednávky, také můžete vychystávat několik objednávek najednou, a v neposlední řadě máte pod kontrolou efektivitu vašich pracovníků. Skvělé! Děkujeme moc!
brainmarket.cz
Jedná se o nutný nástroj při odesílání většího množství zásilek, obzvlášť při větším množství lidí na skladu.
plaza.cz
Skvělý doplněk, který nám neskutečně zrychlil expedici a i pomohl uklidnit náš svinčík. Celkově nám celý ekosystém pomáhá ušetřit desítky hodin času (a stovky emailů protože najednou nám objednávka nezapadávají při výrobě či kompletacích) Bonus je, že opravdu balit může kdokoliv bez znalosti zboží a chybovost nám spadla na 0.
Tomáš Pitter
Utopy.cz
Must have doplněk, pokud e-shop myslíte vážně. Spousta funkcí, parádní videonávody (projděte si je a sami uvidíte, že doplněk usnadní spoustu práce, ušetří čas a nervy s chybami/reklamacemi/vratkami). Navíc fantastická podpora - pomohli mi vždy, když jsem něco potřeboval. Navíc na projektu stále pracují a vyvíjejí jej... Pěkný bonus je skvělé řešení ceny - když se nedaří, platíte méně... Za nás top doplněk Shoptetu, který jej samotný povyšuje na další level.
Ondřej Němeček
nejlevnejsikoralky.cz
Expediční nástroje od Brani hodnotím velmi pozitivně, protože díky nim jsme získali přehledný sklad, nad kterým máme kontrolu. Zrychlili jsme expedici, ušetřili jsme čas našim zaměstnancům a zjednodušili veškeré procesy.
Lukáš Čížek
prokonzole.cz
S výsledným řešením celé implementace jsme maximálně spokojeni. Napojení přes Shoptet bylo na pár kliknutí, zákaznická podpora nám v rámci bezplatných konzultací pomohla vše nastavit k dokonalosti. Vše se odráží u zákaznických recenzí, které jsou teď vlivem výrazně nižší chybovosti o 20 % lepší.
Tomáš Kruczek
cistedrevo.cz
Obrovská pomoc a usnadnění procesů kolem eshopu. Nejen, že nástroje jsou skvělé, ale především skvělá podpora tomu pomáhá a dokáže to dotáhnout k dokonalosti.
proradost.kreativnibrabec.cz
Skvělá spolupráce, vždy vše dotažené do konce, flexibilita a rychlost ... nikdy nebyl s ničím problém a naopak, pokud byl problém i třeba na straně shoptetu, vždy se našlo rychlé řešení situace u Brani :)
decoronline.cz
Když jsme začínali obchodovat s Amazonem, vyvstal nám problém s importem objednávek do systému přepravce. Už ani nevím, kdo nám brani.cz doporučil, každopádně tento problém zvládli bravurně a hlavně rychle a za přijatelnou cenu. Ušetřili nám tímto kopec času a nervů. Ještě jednou díky. Vřele doporučuji všem.
aaryans.cz
Výborná spolupráce, která vedla k technickému řešení téměř neřešitelné customizace Shoptetu. :-) Doporučuji.
obchod.farmamoulisovych.cz
Spolupráci hodnotím pozitivně, nemůžu si naprosto stěžovat. Pan Blaškovič mi v začátcích s vlastní expedicí velmi pomohl, děkuji! Také bych ocenil přehledně zpracované online návody, které jsou rychlé a snadné. Jakmile člověk pochopí systém, zvládne hodně věcí nastavit i sám.
Tomáš Kosačík
brichac.cz
Po čase hodnotím celý proces jako plynulý a bezbolestný. Splnil moje očekávání. Oceňuji vždy rychlou reakci a ochotu pomoci při řešení jakýchkoliv problémů. Děkujeme a těšíme se na další spolupráci a vylepšení!
Martin Borl
littleshoes.cz
Ocenili jsme praktičnost, jednoduchost a propojenost systému. Nasazení bylo rychlé, cenově dostupné a celkový přístup profesionální. Na spolupráci se společností Brani a samotným panem Blaškovičem si vážíme skutečného zájmu pomoci, nadstandardní péče a komunikace i ochotě nalézt to nejlepší možné řešení.
Kateřina Kožíšková
cityzenwear.cz
Za mě je to neskutečná úspora času, peněz a energie. Není nic horšího, než dělat dokola nudný proces, který za nás může udělat robot. Navíc mnohem přesněji, milionkrát rychleji a bez řečí. Jsem opravdu nadšená a už uvažuji o dalším doplňku, kterým pravděpodobně bude Automatizace nákupu zboží.
Hana Moneam
natubea.cz
Systém řízení skladu je bezkonkurenční na trhu ať už se jedná o funkce nebo cenovou dostupnost. Srovnatelná řešení stojí vyšší statisíce při implementaci a mají mnohonásobně vyšší provozní náklady. Bez spolupráce s firmou Brani bychom se nikdy nedostali do takové velikosti.
Jan Fréhar
livero.cz
Branislav Blaškovič a jeho tým Brani.cz jsou úžasní profesionálové schopní zalepit nejednu díru, které v sobě Shoptet skrývá. Pokud také natrefíte na funkce, které při chodu e-shopu potřebujete a považujete je za základní, ale zaměstnanci HelpDesku Shoptetu vás odmítnou vyslechnout a pochopit a budou si stát na svém, že chyby jsou v Shoptetu vlastnostmi systému, obraťte se na Brani.cz. Komunikace je rychlá, svižná a narozdíl od HD se vás budou snažit pochopit a navrhnout řešení i v případě, že nakonec k realizaci vašeho přání nedojde. Taktéž doporučuji prohlédnout si nabídku existujících doplňků Brani.cz pro Shoptet - jsou funkční a v případě nesnází je podpora vždy okamžitá. Díky automatizaci ušetříte několik hodin týdně. Doporučuji!
Robert Fresh
cerstvyboby.cz
Vše rychle, levně a kvalitně. Brani.cz dovede to co dodavatelé v česku nedovedou přitom by to měl být standart. Vždy se rád vracím k dalším spolupracím.
Robin Šustai
sladke-potreby.cz
Brani? Tak to je synonymum pro MÁGA! Nejen že jejich doplňky nám šetří hodiny práce, zabraňují zapomenutí objednávek v procesu, urychlují expedici a celkově ulehčují práci. K tomu umí individuální úpravy administrace e-shopu, která nám ulehčuje každodenní práci - ať už jde o báječnou poznámku, o prokliky na další aplikace nebo zdokonalení kompletace. Doporučuji všemi deseti! Brani a jeho tým mají nekonečnou studnici nápadů jak vám pomoci ulehčit práci :) Děkuji za spolupráci.
Barbora Levíčková
eshop.mushgo.cz
Od začátku naší spolupráce s firmou Brani.cz si rozumíme, oceňujeme jejich rychlou podporu, často v rámci daného dne. Líbí se nám i neustálý rozvoj systémů a jejich ochota brát v potaz naše doporučení či vylepšení. Všechny systémy od Brani fungují spolehlivě, jsme opravdu velmi spokojeni.
Tomáš Sokol
flexitylife.cz
Po přechodu na Shoptet před 2 lety jsem byl opravdu naštvaný, protože nefungovaly dle mého základní věci. Tenhle doplněk vše doplnil a přidal 100 věcí navíc. Shoptet + Automatizace objednávek od Brani je lepší e-shopové řešení, než-li má většina multimiliardových e-shopů. Dle mého už nemá smysl t'ukat vlastní řešení.
Petr Čerňanský
rybizak.cz
Kdybych si ze všech Shoptet doplňků musel vybrat a používat pouze jeden, tak by to byla Automatizace. Zcela bez legrace nám to šetří hodiny času a už si to bez toho ani nedokážu představit. Těch možných scénářů a kombinací je tolik, že s tím vyřešíte úplně všechno. Automatizace rulez!
Martin Žufánek
lepsinalada.cz

Nejčastější dotazy

Doplněk nezpracoval objednávku, v čem může být chyba?

Pravděpodobně je problém v tom, že objednávka nesplňuje nastavení doplňku. Doporučujeme zkontrolovat, zda je objednávka ve stavu, který máte v doplňku pro zpracování objednávky nastaven.

Následně zkontrolujte, zda:

  • souhlasí kód produktu v objednávce s kódem produktu v doplňku
  • objednávka splňuje podmínku, že je zaplacená, pokud to tak máte v doplňku nastavené
  • je správně nastaven e-mail, a je zde aktuální heslo - ověříte kliknutím na tlačítko Otestovat email spojení v doplňku v Nastavení
  • není v logu změn záznam o chybě
  • je objednávka stará maximálně 30 dnů, starší objednávky se již nezpracují

Upozornění: pokud objednávka s totožným číslem již zpracována doplňkem byla, pak se do doby, než ji v doplňku dáte zapomenout, znovu nezpracuje. Stane se to, pokud objednávku v Shoptetu smažete a vytvoříte následně novou objednávku se stejným číslem. Doporučujeme objednávky v Shoptetu stornovat.

V doplňku vidím, že e-mail byl odeslán, ale e-mail nepřišel, v čem může být problém?

Pokud evidujeme v doplňku objednávku zpracovanou, pak byl e-mail byl úspěšně odeslán. V takovém případě se doporučujeme obrátit se na poskytovatele Vaší e-mailové schránky. Mohlo dojít k technickým potížím nebo blokaci zpráv.

Náš doplněk funguje jako e-mailový klient - samotné doručení zprávy tedy může ovlivnit poskytovatel Vaší e-mailové schránky nebo e-mailová služba příjemce. Tyto faktory bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.

Doplněk přepnul objednávku do stavu pro chybu, co se stalo?

Mohlo dojít k vyprodání produktu nebo k problému s nastavením údajů Vaší e-mailové schránky. Doporučujeme zkontrolovat log změn, zda se zde nenachází záznam o vyprodání produktu, případně o jiné chybě.

Zákazník po delší době uhradil objednávku, proč ji doplněk nevyřídí?

Zpracovávají se pouze objednávky staré maximálně 30 dnů. Starší objednávky doplněk již nezpracuje.

Jam mám nastavit SMTP?

Pro odesílání e-mailů přes Vaši e-mailovou schránku je potřeba zadat přihlašovací údaje k SMTP serveru. Tyto údaje získáte u svého poskytovatele e-mailové schránky.

Pokud používáte schránku od Shoptetu, zadejte následující údaje:

  • SMTP uživatel: Vaše e-mailová adresa
  • SMTP heslo: Heslo k Vaší e-mailové adrese
  • SMTP host: mbox.myshoptet.com
  • SMTP port: 587
  • Zabezpečení: TLS

Pokud využíváte e-mailovou schránku u jiného poskytovatele, obraťte se prosím přímo na něj - potřebné údaje Vám poskytne.

Jam mám nastavit SMTP když používám Gmail?

Pro odesílání e-mailů přes Gmail je v doplňku dostupná možnost přihlášení k Vašemu Gmail účtu.

Otestování spojení nefunguje, v čem je chyba?

Nejčastější chybou v nastavení e-mailu bývá zadání neplatných přihlašovacích údajů – obvykle nesprávného hesla. Zkontrolujte, zda údaje uvedené v doplňku odpovídají těm, kterými se přihlašujete do své e-mailové schránky.

Pokud se chyba opakuje nebo se zobrazí jiná hláška, kontaktujte nás na support@brani.cz.

Nastavuji doplněk a když vložím PDF do generátoru, celá stránka se zasekne, co s tím?

Tyto potíže se vyskytují v prohlížeči Safari. Doporučujeme doplněk nakonfigurovat v jiném prohlížeči, například Chrome.

Potřebuji opakovaně vyřídit objednávku, zákazník ztratil email, dávám ji do správného stavu, přesto to nefunguje, co dělám špatně?

Jakmile je objednávka v doplňku evidována jako zpracovaná, doplněk ji již automaticky znovu nezpracuje.

Pokud potřebujete objednávku zpracovat opakovaně, nejprve ji v doplňku označte jako zapomenutou a poté ji na e-shopu ručně vraťte do stavu pro zpracování. Následně vyčkejte, až ji doplněk znovu odešle.

Objednávka nesmí být starší než 30 dní.

Zákazník tvrdí, že v emailu poukaz nemá, mohu si poslat kopii emailu, kterou obdržel?

V doplňku na záložce Objednávky otevřete detail objednávky. Zde najdete možnost znovu odeslat e-mail s produkty.

E-mailovou adresu, na kterou se kopie objednávky odešle, můžete podle potřeby upravit.

Objednávka nesmí být starší než 30 dní.

Proč nedorazila v e-mailu příloha s digitálním produktem, když PDF jsem přes generátor v doplňku nastavil?

Pokud jste do doplňku přidali PDF až následně po zpracování objednávky, nestačí jen znovu odeslat kopii z detailu objednávky. Objednávku je potřeba v doplňku označit jako zapomenutou a nechat ji znovu zpracovat.

Pokud by příloha zákazníkovi nepřišla ani poté, můžete si kopii objednávky odeslat na vlastní e-mail pro kontrolu.

Nástroj vám rádi nezávazně představíme.

Pokud vám nestačily návody, můžete si domluvit bezplatný konzultační hovor. Vyplňte formulář a my se ozveme nazpět.

Ozveme se vám do 2 pracovních dní.

Ukážeme systém v praxi.

Zodpovíme vaše dotazy.

Zpráva byla úspěšně odeslána.
Odepíšeme vám co nejdříve. Většinou do 24 hodin.
Hups, nastala chyba. Zkuste formulář odeslat znovu nebo nás kontaktujte přes e-mail support@brani.cz.